Rüyamda peder merhum imam olmuş arkasında cemaat namaz kıldırıyor idi.İki rekat kıldırınca mihraptan çekildi kalanı siz kıldırın namazı tamamlayın dedi.Ben mihraba geçtim namazı kıldırdım.Sağ tarafa selam verdiğimde baktım cemaat namazı bozup kaçmışlar,az bir kimse kalmış.Sol tarafa selam verdiğimde baktım aynı cemaat namazı bozup kaçmışlar,çok az kalmış.namazı bu şekilde tamamladık vesselam 1980
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder