29 Ağustos 2021 Pazar

ŞIH MAHMUT'UN RÜYALARINDAN

 Rüyamda Peder Merhumu gördüm bana "Bediüzzaman'ın tesbihatını okumaya devam et dedi  1987.

Peder merhumu rüyamda gördüm "bu sabah san dua ettim " dedi1988

Peder merhumu rüyada gördüm Küreci'de imiş."Gelmene hacet yok idi çağırsan ben gelirdim dedi.Beni dışarıda arama sen köyde otur beni çağır ben gelirim "dedi 1987

Peder merhum rüyamda bana "Marifetnameyi oku  dedi.Peder merhumun türbesine vardım.Türbe yarılıp peder merhum  dışarı çıktı.Hemen sırtıma alıp eve getirdim elhamdülillah 1987

Rüyamda camide cvemaata imam olup namaz kıldırdım elhamdülillah 1988

Hz.Şıh7ı rüyamda gördüm, ben kucağına sardı biraz durduktan sonra ben huzurlarından ayrılırken "Bir tarafta eğleşme hemen geri yanıma gel, vakitlerini yanımda ggeçir " diyetembih etti vesselam 1989

Rüyamda Hasan Hoca emmi , peder merhumun çayını içmedi.Peder merhum gücendi, yemeği çok yiyorsunuz dedi 1989

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ŞIH MAHMUD'UN KERAMETLERİNDEN

 Mehmet Ali Hoca emmiye ve şıh mahmud'a hizmet eden Halim hoca,Cizre de seyda hazretlerini ziyaret dönüşü on gün önce Şanlıurfadaki bir ...