29 Ağustos 2021 Pazar

ŞIH MAHMUT'UN RÜYALARINDAN

 Rüyamda abdest almak için çeşmeye vardım başımı yukarı kaldırıp baktım ki semada ay iki parça halinde bir minare boyunda inmişbaktıkça indi bana doğru geldi beyaz ve ayna gibi çok parlak bir taç olup başıma geçdi.abdesti alıp cemaatla namazı kılıp dışarı caminin havuşuna çıkınca tanış arkadaşlardan birisi başımdaki tacı görünce hased edip yavanlık yapıp tacımı aleminden tutup çıkartmak için var kuvveti ile çektiçekti çıkartamadı.Çok zoruma ve ağırıma gitti.dedim ki Bu taç Peygamber efendimizin emri ile giydirilmiştirbunu kimse çıkartamaz dedim vesselam1968.

Rüyamda bir denizde yaykandım 1965

Şıh Nurullah efendi rüyamda bir cübbe verdi ben de alıp giydim 1968

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ŞIH MAHMUD'UN KERAMETLERİNDEN

 Mehmet Ali Hoca emmiye ve şıh mahmud'a hizmet eden Halim hoca,Cizre de seyda hazretlerini ziyaret dönüşü on gün önce Şanlıurfadaki bir ...